Dzisiaj w Szkole Przysposabiającej do Pracy oraz w Szkole Podstawowej powitaliśmy wiosnę w wyjątkowy sposób! Uczniowie szkoły przysposabiającej zaangażowali się w różnorodne aktywności, które wprowadziły wszystkich w prawdziwie wiosenny nastrój. W salach lekcyjnych wykonywaliśmy wiosenne karty pracy: wycinanki, kolorowanki, quizy oraz zadania matematyczne – kreatywność i koncentracja naszych uczniów zrobiły na nas ogromne wrażenie! Dzięki transmisji internetowej mieliśmy okazję podejrzeć życie bocianiej pary, która już powróciła do swojego gniazda. To była świetna okazja do rozmów o zmianach zachodzących w przyrodzie. Były także prace ogrodowe. Od dziś ozdobne trawy będą rosły także przy naszej altance.
Na świeżym powietrzu także działo się wiele! Zorganizowaliśmy tradycyjne podchody, podczas których uczniowie szukali ukrytych liter, by ułożyć wiosenne hasło. Wspólnie stworzyliśmy również wiosenny mural na ogromnej folii – efekt końcowy był zachwycający! Na zakończenie dnia czekał na nas pyszny poczęstunek: świeże owoce, bułeczki drożdżowe oraz chleb czosnkowy. Dania te zostały przygotowane podczas zajęć kulinarnych.
W wiosennym klimacie odbyły się także zajęcia w ramach innowacji pedagogicznej „Szkoła Rocka”. Uczniowie aktywnie uczestniczyli, grając na różnego rodzaju instrumentach perkusyjnych. Energia i zaangażowanie były na najwyższym poziomie!
Tymczasem w Szkole Podstawowej obchodziliśmy „Dzień bez plecaka”. Kreatywność uczniów w wyborze alternatyw dla tradycyjnych tornistrów była niesamowita! Taki dzień pełen śmiechu i pomysłowości był świetnym urozmaiceniem codzienności.
To był wspaniały dzień pełen radości, kreatywności i współpracy. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w jego organizację!
Szczególnie dziękujemy klubowi wolontariatu, na którego pomoc mogliśmy liczyć podczas całego dnia.
#PierwszyDzieńWiosny #DzieńBezPlecaka #SzkołaRocka #Kreatywność #Wiosna #SzkołaPrzysposabiającaDoPracy #Integracja #Przyroda #ZNPO #zespolniepublicznychplacowekoswiatowych #szkola #szkolaspecjalna #szkolaczestochowa #szkolapdp